Samsung RB38C607AS9 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38C607AS9 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ronald31 02-02-2024

Goede degelijke koelast

Geschreven voor: Samsung RB38C607AS9

Ik heb deze koelkast mogen testen, het is echt een super mooie koelkast. Mijn eerste indruk was wow wat is hij groot, mooi ruim van binnen. Grote koelkast en een prima normale vriezer.
De koelkast is zeer stil hoor hem eigenlijk niet wat natuurlijk suer fijn is. De koelkast is mooi ruim met 2 lades. De ene lade loopt van boven schuin af wat jammer is dat je er niks niks op kunt zetten. (Bv glas om drinken in te schenken). Overigens niks te klagen aan de koelkast. Meer dan gnoeg ruimte voor flessen in de deur wat ook top is.

Betreft de ap is om mij een beetje onnodig. Het enigste is dat je een melding krijgt als de deur te lang open staat, en verder kun je zien of de koelkast open of dicht is. Dus geen musthave.

Almetal echt een top ding

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Designe

Minpunten

• Schuine kant bij lade
  • App onnodig

Loon1 28-01-2024

Mooie ruime koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB38C607AS9

Wij hebben met gezin van 3 deze koelkast mogen testen. Als eerst is de koelkast mooi om te zien, hij staat in ons appartement in de woonkamer/keuken.
Hij is net wat hoger en dat geeft echt wat meer ruimte.
De koelkast is licht gekoeld. Je hebt daarom geen condens erin, en groot voordeel is je ruimt niet. Al vaker gerechten of eten met sterke geuren erin gedaan. Geen probleem, andere spullen gaan hier niet naar ruiken.
Via de app kan je temperatuur instellen en even wat snel aanpassen. Ook krijg je een melding via de app en koelkast zelf als de deur te lang openstaat.
De vriezer is super ruim met 3 laden. Er passen 2 hele broden op elkaar. Zeker voor drukke gezinnen erg handig.
Vriezer hoef je niet te ontdooien, vriest niet aan.

Pluspunten

• Ruim
  • Luchtgekoelde
  • Maakt geen geluid.

Minpunten

• Deur omzetten heel gedoe

Esther Ketelaars 19-01-2024

Fijne koelvriezer

Geschreven voor: Samsung RB38C607AS9

Een erg mooie grote koelvries combinatie, met een strak design. Ondanks dat het een grote koelkast is (veel inhoud) is hij toch niet breed waardoor hij ook niet lomp overkomt. Het energielabel A sprak ons ook erg aan, onze oude koelvries combinatie verbruikte veel teveel stroom. Daarnaast is de indeling van de koelkast ook praktisch en ruim, met goede verlichting. De connectie met SmartThings is ook een grote plus, op afstand de temperatuur bedienen en bekijken op welke koel en vries stand deze staat. Je kan zelfs instellen om recepten voor een weekmenu te ontvangen met de app. Heel blij dat we deze koelvries combinatie mochten testen en ik kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Energielabel A
  • Strak design

b**********@g******** 15-01-2024

Wij hebben de
Samsung RB38C607AS9/EF WiFi koel/vriescombinatie nu ruim een maand kunnen testen en ik moet zeggen dat deze zeer goed bevalt. Het geluid wat de koelkast maakt is zacht en niet storend; ideaal dus voor een huis met open keuken. De grote binnenruimte en de 2 niveaus met laden zijn perfect voor veel groentes en diverse drankjes. Deze combi is ruim voldoende voor een 2 persoons huishouden. Het feit dat deze combi ook tot energieklasse A behoort is natuurlijk ook niet onbelangrijk in deze tijden. De No-frost technologie is ook zeer praktisch in het dagelijks gebruik. Kortom - een perfecte investering in je huis en een parel in de keuken door de mooie brushed anthraciet grijze afwerking die krasvast is.

Danny 14-01-2024

Hele fijne, ruime en energie besparende koelkast.

Geschreven voor: Samsung RB38C607AS9

Deze samsung koelkast is qua inhoud enorm voor een koel/vries combinatie. Mede doordat componenten van de koeling naar de bovenkant verplaatst zijn zorgt dit voor extra diepte in de koelkast. Daarnaast lijkt deze ook breder dan wat we gewend waren. Mede door de paar extra cm in de hoogte zorgt het ervoor dat de inhoud uitstekend te noemen is.
Daarnaast zorgt de wifi/app integratie ervoor dat wanneer er minder producten in de koelkast liggen het stroomverbruik terugloopt. Het is niet veel, maar in deze tijd van hoge energie prijzen is iedere euro er toch weer eentje als 't aankomt op stroomverbruik. Haal je dit er dan uit in de prijs? Dat durf ik niet zo glashard te stellen, daarvoor zouden we de koelkast voor een langere periode moeten testen om te zien wat de besparing op lange termijn is.

Pluspunten

• Ruimte
  • Energiezuinig
  • Makkelijk te openen
  • Ruime lades

Minpunten

• Bediening is lastig te vinden